حکمت
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
شناسه خبر : 6186
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ |
سخنگوی دقوه قضاییه در نشست خبری:

دستگیری ۵ جاسوس در وزارت‌خانه‌ها

اسماعیلی، سخنگوی دقوه قضاییه در نشست خبری گفت: در روز‌های گذشته ۵ جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین کننده قطعات و هم در حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای دستگیری‌هایی داشتیم.

راه صنعت – اسماعیلی، سخنگوی دقوه قضاییه در نشست خبری گفت: در روز‌های گذشته ۵ جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین کننده قطعات و هم در حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای دستگیری‌هایی داشتیم.

وی افزود: «شهرام شیرخوانی» جاسوس انگلیس به جرم دادن اطلاعات پروژه‌های حساس به بیگانگان و آلوده سازی برخی از مدیران برای جذبشان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. او اطلاعات قرارداد‌های ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.

اسماعلی گفت: «مسعود مصاحب» که دبیرکل انجمن دولتی اتریش در ایران و وابسته به سرویس اطلاعاتی آلمان و رژیم صهیونیستی بود به اتهام دادن اطلاعات حوزه پزشکی به بیگانگان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. یکی از کسانی هم که دستگیر شد شارمهد بود، کسی که عزاداران امام حسین (ع) را در حسینیه شیراز به شهادت رسانده بود.

| منبع خبر : اقتصاد21
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای دستگیری ۵ جاسوس در وزارت‌خانه‌ها بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.