حکمت
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
شناسه خبر : 70000
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ |
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ عنوان‌کرد:

سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سهم کشورمان از تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد.
سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند

به گزارش راه صنعت، «عباس محمدیان» امروز (شنبه) در نشست خبری به مناسبت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته اظهار داشت:

ترویج تجارت و صادرات کشورمان در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و این بازاریابی است که منجر به زنجیره صادرات می شود.

وی افزود: در بازارهای جهانی سهم کشورمان در تبلیغات ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد؛ در این راستا با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، تکمیل زنجیره کامل بازاریابی و صادرات برای رونق کسب و کارها پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد، گفت: این امر نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی است و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.

 

وی تاکید کرد: باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، در همین راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است.

محمدیان عنوان‌کرد: ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه‌داد: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه در ۱۵ هزار متر مربع در سالن های ۳۵، ۳۸ ۴۰ A وB و بخشی از فضای باز برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: در این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن حضور خواهند داشت، همچنین پنج کارگاه آموزشی و تخصصی برگزار می شود.

محمدیان اضافه‌کرد: امسال نسبت به دوره قبلی نمایشگاه، ۳۰ درصد در بخش شرکت‌کنندگان و ۲۰ درصد در فضای نمایشگاهی شاهد رشد هستیم.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای سهم اندک ایران از تبلیغات در بازارهای جهانی/ لزوم حرکت به سمت تبلیغات هوشمند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.