حکمت
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
شناسه خبر : 81873
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ |
گزارش؛

آیا جبهه ای جدید «اردن» در حال پیوستن به محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی می باشد

امن ترین مرز زمینی برای صهیونیست ها مرز اردن بود که بخش قابل توجهی از نیازهای خود را از طریق آن تامین می کنند و مسیری امن که کشورهای خائن عربی (امارات و سعودی) ایجاد کرده بودند و بخشی از نیازهای اسرائیل را تامین می کردند ، از اردن می گذرد.
آیا جبهه ای جدید «اردن» در حال پیوستن به محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی می باشد

راه صنعت، با اسناد و شواهد کامل می توان گفت عملیات استشهادی روز گذشته این نقطه قوت اسرائیل را تبدیل به یک معضل کرد و میتواند چالش امنیتی بسیار عمیقی را برای رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه مبارزه با جریانات مقاومت ایجاد کند.

این نکته حائز اهمیت است که بیش از ۶۰ درصد جمعیت اردن فلسطینی هستند و آمادگی کامل دارند تا با رژیم صهیونیستی در محورهای گوناگون مبارزه کنند و چالش جدید و خطرناکی برای صهیونیست ها باشند .
باید افزود مواضع خائنانه پادشاهی انگلیس زاده هاشمی و قدرت بالای سرویس امنیتی آن ، تا حد زیادی باعث کنترل فلسطینی ها شده است ولی عملیات موفق روز گذشته و بازتاب های آن نشان می دهد که لایه های پنهان جامعه اردن ( حتی غیر فلسطینی ها) به نقطه ای از مبارزه میدانی رسیده است .
باید یادآور شد عامل عملیات استشهادی اخیر در مرز اردن ـ فلسطین یک فلسطینی الاصل نبود بلکه یک فرد اردنی بود؛ در واقع می توان گفت عملیات شهادت طلبانه امروز نمادی از نارضایتی شدید و غیر قابل تحمل امت اسلام نسبت به جنایات صهیونیست هاست.
سران رژیم صهیونیستی باید بدانند اینگونه نخواهد بود که در پاسخ به جنایت ها و کودک کشی های این رژیم تنها تظاهرات در سطح ملت های جهان و دنیای اسلام صورت بگیرد و ممکن است شرایطی به وجود بیاید که هیچ اسرائیلی در جهان دارای امنیت نباشد.

در پایان باید یادآور شد بعید است دولت اردن نقشی را که از سوی غرب (حمایت از بقای رژیم تا مشروع صهیونیستی ) بدو تفویض شده نادیده بگیرد و با مقاومت همراهی کند و به همین دلیل احتمال اصطکاک جامعه و حاکمیت در این پادشاهی وجود دارد و انقلابی دیگر در کشوری عرب شکل بگیرد .
همچنین باید افزود این عملیات از طریق یک تپانچه کمری با کالیبر ۹ میلی متری صورت گرفت که عامل شهادت طلب در کامیون خود پنهان کرده بود.
سوال مهم اینست که با توجه به جو بسیار امنیتی و اشراف بالای دستگاه استخبارات اردن، چگونه این فرد به اسلحه دست پیدا کرده است ؟ آیا جبهه ای جدید در حال پیوستن به محور مقاومت شکل میگیرد؟

نویسنده : مجتبی علیان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای آیا جبهه ای جدید «اردن» در حال پیوستن به محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی می باشد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.