حکمت
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
شناسه خبر : 73441
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ |
فجر ملی

حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.
حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

به گزارش راه صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می یابد و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت و گو خواهد کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.

| منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.