حکمت
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
شناسه خبر : 3411
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ |
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درگفتگو با راه صنعت:

چیزی شبیه فرغون/ چرا محصولات داخلی تبدیل به برند نمی شوند؟

معنا ندارد چهل سال برای تولید خودرو هزینه شود اما در نهایت آنچه نصیب مشتریان می‌شود چیزی شبیه فرغون باشد.
چیزی شبیه فرغون/ چرا محصولات داخلی تبدیل به برند نمی شوند؟

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار راه صنعت:

کج سلیقگی و بی‌توجهی نسبت به بازارهای جهانی بیش از موضوع تحریم ها باعث شده تا محصولات ایرانی در حوزه صادرات با مشکل روبرو باشند.

باور به تولید داخل و مصرف کالای داخلی برای مشتریان ضعیف است و گاهی نیز برخی تولیدات مشکل دار به ضد تبلیغ تبدیل می‌شوند.

مردم ما طی چهل سال از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند اما برای رعایت حال مشتری تولیدکنندگان نیز باید کیفیت را تضمین کنند.

ما نیاز داریم گارانتی مانند سایر کشورها انجام شود و درصورت خراب شدن کالا، تعمیر رایگان و یا جایگزینی کالا داشته باشیم، درواقع برای رشد تولید داخل باید گارانتی معنای واقعی خود را داشته باشد.

برای برند شدن در بازار باید به گونه‌ای عمل کنیم که هنگام مراجعه به بازار برای خرید، اسم محصولات داخلی به ذهن برسد؛ اما گاهی کیفیت محصولات تولید شده مناسب نیست.

معنا ندارد چهل سال برای تولید خودرو هزینه شود اما در نهایت آنچه نصیب مشتریان می‌شود چیزی شبیه فرغون باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای چیزی شبیه فرغون/ چرا محصولات داخلی تبدیل به برند نمی شوند؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.